zaterdag 25 februari 2023

Veel geluk!

 Vandaag ook nog een kaartje voor Cheerful Sketches.
Een schattig meisje die aan een nieuwe opleiding gaat beginnen.
Leuk om zwart wit design karton te gebruiken want dat vond ik mooi bij het school meisje passen met haar rood zwarte jasje. Daarom heb ik rood karton gebruikt als accent.

Tegenwoordig kleur ik meestal op gladder papier, maar deze had ik nog op grover papier geprint, maar ik vind zelf het resultaat minder mooi dan op Bristol papier van AMI

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Ik ben met deze kaart in de top 3 beland bij Cheerful Sketches



1 opmerking:

  1. Prachtig kaartje, dat perfect geschikt is voor een meisje dat aan een nieuwe opleiding begint.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...