vrijdag 18 augustus 2023

Happy anniversary!

 Ik ben er weer eens echt voor gaan zitten om een kaartje te maken met een sketch, had ik een poosje geen puf voor. Ik heb de sketch gebruikt van Cheerful Sketches. 
De digistamp heb ik gekleurd met mijn polychromos potloden met wat witte gelpen stipjes om de jurk wat op te vrolijken.
Best wel een uitdaging om er een mooi geheel van te maken met zoveel vlakken,
maar ik ben wel tevreden met het resultaat.

Groetjes Christie




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


Met dit kaartje ben ik in de gastdesigner top 3 beland bij Kleuren met potloden.



9 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met mooi gekleurde digi. Leuke stipjes jurk. Bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes!
    Groetjes, Caroline - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat een mooie kaart!! Leuk dat je meedoet met de challenge van Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met leuke stempel.
    Tof gemaakt met deze schets.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg.
    En kaartje maken met deze sketch ging je goed af.
    Misschien veel laagjes, maar jij wist er toch een mooie komplete kaart van te maken.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd deze kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart heb je gemaakt Christie.
    Ik vind het juist leuk zoveel laagjes op een kaart;)
    Superleuk dat je de uitdaing aangegaan bent,) Dank je wel voor het meedoem bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart heb je met onze schets gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Christie.

    Je kaart ziet er leuk uit.
    Dank je wel voor je bijdrage aan onze challenge bij KIC!

    Creatieve Groetjes, Kim (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag zeker tevreden zijn met het resultaat Christie! Een enig kaartje is het geworden.
    Dankjewel voor je deelname bij Kleuren met Potloden en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...