zaterdag 25 februari 2023

Lentedansje!

 Vandaag mag ik gastdesigner zijn bij Kleuren met potloden. Daarom kreeg ik deze schattige digi van 
All dressed up toegestuurd om te gebruiken. 
Ik heb één van mijn favoriete kleuren combinaties gebruikt, roze en groen tinten.
Mooi rozen designkarton wat ik nog had, combineerde goed bij het plaatje.
En ik heb een bloemenrand snijmal gebruikt om een extra detail in de achtergrond te maken.
De randjes heb ik donker roze gekleurd.
Het plaatje en het groene achtergrondje heb ik gestanst met een snijmal van Gemini, zodat het een beetje lijkt alsof het gescheurde randen heeft.

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Simonsays

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...