zaterdag 16 maart 2024

Slinger Feest!

Vrienden van ons zijn vandaag 15 jaar getrouwd! Dat verdient een extra vrolijke kaart!
Ik vind dit hondje met slingers zo schattig. Ik heb de slingers zo gestempeld dat ze doorlopen over de kaart. De stempel heb ik ingekleurd met potlood. 
Één van de ballonnen heb ik vervangen door een cirkel met 15 erop.
De uitgestanste gouden woorden en cijfers passen mooi bij de gouden driehoekjes op het designpapier.
Ik heb de sketch gebruikt van Cheerful Sketches.
Het hondje heeft zijn staartje achter z'n rug maar het konijntje laat z'n staartje wel zien, daarom stuur ik deze kaart in bij Knutsels en Kadootjes.

Groetjes Christie




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


17 opmerkingen:

  1. Een hele leuke feestelijke kaart Christie, je hebt het tafereeltje op de voorkant heel mooi ingekleurd. Leuk om het hondje op de envelop terug te laten komen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christie, wat een superleuk kaartje. Dank je wel voor je deelname bij K&K. Ik las dat je graag inkleurt met ecoline brushpennen. Dat is ook mijn favoriet. Ik ben je gaan volgen omdat ik benieuwd ben wat jij er allemaal mee kunt.
    Hartelijke groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Bedankt voor jouw deelname bij de My Besties Dutch Girls én Cheerful Sketches. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart Christie!
    Leuke stempel en wat heb je gaaf papier gebruikt!
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So colourful and such a sweet image with the Dog and Bunny, perfect for our fur and feather option at Allsorts, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Anniversary to the Lucky Couple! I'm certain they loved their adorable card. Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge. Please visit and share again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A bright and colourful birthday card, thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely colourful creation I adore the images and the lovely take on the sketch thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kaartje.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gemaakt.
    De slingers zijn goed gelukt wat is dit mooi.
    Lief hoor, je stempelen.
    Ik vind de gouden tekst en cijfers heel feestelijk staan.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje heb je voor ze gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart heb je voor je vrienden gemaakt.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart! Mooi zo met die doorlopende slingers! Leuk dat je mee doet met de uitdaging bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a festive card-loving the gold accents! Thanks for sharing with us at The Paper Funday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze staart challenge bij K&K.
    Bedankt voor je bijdrage.
    Fijne paasdagen!!

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf jouw kaart. Mooi gekleurd, en ook hoe je het verwerkt hebt op de kaart. Dank je wel voor het meedoen met Kleuren met potloden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...