zondag 26 februari 2023

"Het nieuwe normaal!"

 Ik vond dit plaatje zo'n heerlijk huiselijk herkenbaar tafereeltje, dat ik daar een kaart omheen wilde verzinnen😉 
Dit is wat er voor velen overbleef na Covid: thuiswerken, "het nieuwe normaal!"

Ik heb weer de sketch gebruikt van Cheerful Sketches, gecombineerd met de bingokaart van 
4-Season Swap Challenge : washitape, pijl, goud en /of zilver.
Na heel wat gepuzzel met verschillende soorten en kleuren karton en washitape met goud is dit het uiteindelijke resultaat. 

Groetjes Christie




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




5 opmerkingen:

  1. This looks like a familiar scene! Working from home, it's a lovely card too. Thanks for sharing with us at the Paper Funday Challenge and we look forward to seeing more of your lovely designs.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof kaartje met dit nieuwe huiselijke tafereel.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee om voor pijlen in het design papier te kiezen, heel origineel! En je bent de enige volgens mij 😉.Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons bingo Challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke combi van kleurtjes en materialen!
    Gezellig dat je een potje Bingo met ons meespeelde.
    grtz Colien [4 Season blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van 4-SCB.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...