maandag 20 maart 2023

Gefeliciteerd!

Morgen zijn vrienden van ons 43 jaar getrouwd en mijn kaarten waren op dus ik heb vandaag een mooie kaart voor hun gemaakt. 
Ik heb sketch 2 van Carlin's Kaartenparadijs gebruikt in combinatie met het thema: bloemen.
Een mooie bloesem achtergrond die bij de tijd van de lente past.
En de twee verliefde vogeltjes zijn ook na 43 jaar natuurlijk nog steeds toepasselijk, al zal een nieuw nestje met jonkies er niet meer inzitten šŸ˜
De lichtroze bloemencirkel heb ik geƫmbost en daarna zacht gekleurd.
Ook het kleine bloemetje is door de embossing gegaan.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie trouwkaart met de vogeltjes en bloemen.
    Dit heb je prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en subtiele embossing en mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met DCL, Christie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie fleurige kaart Christie. Mooi die embossing bij de bloemen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi kaartje voor het jubilerend paar. Leuk met al die bloemen erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card for your friends, I am sure they will treasure it!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons!
    Diane FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}
    {Stencil Fun}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een elegant kaartje in deze mooie kleuren! Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartje.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie, stijlvolle kaart! Mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( CreĆ«er een kaart waari...