vrijdag 7 april 2023

Orchideeën meerminnetje!

 Vandaag ben ik gastdesigner bij Cheerful Sketches.
Ik moest eerst even goed kijken hoe de digi in elkaar zat, wat het precies was, maar ik vond het een zee tafereeltje. Een zeemeerminnetje met orchideeën in haar héle lange haar.
Daarom heb ik er wat gestanst "zeewier" en zeesterren bij geplakt.
De rechthoeken heb ik golvende randen gegeven zodat er "beweging" in komt. De horizontale strook heb ik in dezelfde kleur blauw gekleurd als in het plaatje waardoor het wat meer een eenheid wordt.
En ze heeft wat extra orchideetjes gekregen😉

Groetjes Christie




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel mooi gedaan, bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...