maandag 27 maart 2023

Gouden huwelijk!

 Binnenkort zijn kennissen van ons 50 jaar getrouwd, dus dat verdient een mooi kaartje!
Ze zijn in 1973 getrouwd dus ik wilde eigenlijk "een jaren zeventig" papiertje dat ook nog bij het geld pastešŸ˜Š
En dat heb ik een beetje gevonden, vind ik.

Ik vond sketch 1 van Carlin's Kaartenparadijs mooi passen bij wat ik in gedachte had: een geldbloemetje in het midden van de kaart. Dus het is alweer thema bloemen geworden.
Uiteraard afgewerkt met een gouden 50 en verder wat gouden accenten, ringetjes en bloemetjes.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Ik ben met dit kaartje in de top 3 beland bij Carlin's Kaartenparadijs




4 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie feestelijke kaart en echt een heel leuk idee met het geld er in verwerkt.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om het geld zo op een kaartje te verwerken. Leuk met de cirkel mal en het mooie retro papier.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een kleurrijke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( CreĆ«er een kaart waari...