donderdag 20 april 2023

Eucalyptus bloesem!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de vooraf ingekleurde free digital stamp van 
Beccy's Place "gumnut blossoms", gecombineerd met haar bijpassende papier. 
Dat is dus de vrucht van de eucalyptus, kwam ik achteršŸ˜‰ (ik rook meteen de geur weer van de eucalyptus op Madeira toen we daar wandelden!)

Toevallig had ik leuk karton van de Action wat er perfect bij paste.
En met de snijmal "veel liefs" van Marianne design ziet het er meteen leuk uit.
Zo had ik snel een leuk kaartje klaar.

Carlin's Kaartenparadijs vraagt een kaartje te maken met een digi van Betty's Place in combinatie met dessin papier dus het was leuk dat er bijpassend papier bij was.

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


3 opmerkingen:

  1. i love unique images and this one is new to me. I didn't realize eucalyptus has blossoms. Beautiful card, Thanks for sharing with us at The Paper Funday Challenge and we look forward to more of your lovely designs soon.
    Donna xx
    Paper Funday Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje met het label in verwerkt.
    De papiertjes passen perfect bij de mooie pre-colored digital stamp van Beccy's Place.
    Heel mooi gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi deze bloem, prachtige combinatie met het dessinpapier.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( CreĆ«er een kaart waari...