dinsdag 25 april 2023

Jehovah is mijn Herder!

Komende zondag wordt ons nichtje gedoopt en dat verdient natuurlijk een mooie kaart. 
En ik vind altijd dat een schaapje/lammetje daar goed bij past.
Het lammetje heb ik getekend met mijn polychromos kleurpotloden op Kraft papier. De sketch van Cheerful Sketches leende zich hier goed voor. 
De tekst heb ik geprint op kraft papier en er toen een labeltje uit gestanst, vast gemaakt met een strikje van touw.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:





5 opmerkingen:

  1. Wat een enig lammetje heb je getekend. Heel knap. Het is een leuke kaart geworden.
    Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat lammetje hoe schattig is die. Bedankt voor je deelname bij KIC. Mooie kaart.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a sweet Lamb and such a pretty card for your Niece, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week and using the Animals optional theme.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A cute card for your niece and a great take on the sketch. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week. Good luck!
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...