zondag 14 mei 2023

Gefeliciteerd!

Omdat ik het zo ontzettend druk heb gehad de afgelopen tijd, ben ik er niet eens aan toe gekomen om het kaartje te posten die ik als gastdesigner gemaakt heb voor Carlin's Kaartenparadijs.
Die is 10 mei al online gekomen😊
Het moest een kaartje worden volgens een moodboard + tag/label.
Dit is wat ik ervan gemaakt heb: een vrolijk fris kaartje met groen en roze van het moodboard en vogeltjes erop. En natuurlijk een label.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

4 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje Christie, nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn voor onze challenge.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So nicely done with this wonderful sketch and beautiful colors! Thank you so much for joining us at Allsorts challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such lovely colors! And that tag holding design is marvelous. Thank you for joining the challenge at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...