zondag 26 maart 2023

Gefeliciteerd, baby!

 Een collega van mijn man heeft een dochtertje gekregen dus ik kon mijn nieuwe tekst snijmallen van CraftEmotions gebruiken die ik gisteren binnen kreeg.
Maar wat ik heel vreemd vind is dat er geen woordje "van" bij zit, dus ik heb dat zelf samengesteld uit de eerste V van verjaardag en de laatste AN van baan🙃
Zo kon ik ze toch feliciteren met de geboorte VAN hun baby!
Ik heb sketch 1 gebruikt van Carlin's Kaartenparadijs met het thema bloemen.
Maar omdat de tekst al om de cirkel heen staat heb ik op de plaats waar de tekst kon komen twee bloemetjes geplakt.

Groetjes Christie

 



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:





6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met de bloemen erop Christie.
    Raar dat je de tekst moest aanpassen op de snijmal. Ik heb er nog niet op gelet want ik heb deze mal niet.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supermooie kaart en war mooi DP heb je erbij gebruikt.
    Tof gedaan met de tekst.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk babykaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, fleurig kaartje is het geworden!
    Bedankt voor je deelname aan onze NIEUWe-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...