woensdag 22 maart 2023

Veel liefs voor mijn moeder!

 Deze kaart is eigenlijk een beetje gerecycled, want ik had al een poos geleden de pastelkrijt tekening gemaakt, maar nog niet specifiek ergens voor gebruikt. Lag gewoon in de lade. 

Ik wilde een mooie kaart voor mijn moeder maken omdat het voor haar (en ook voor ons natuurlijk) een verdrietige tijd is. Mijn vader is namelijk 24 maart, een jaar geleden, overleden. En ik vond deze tekening er eigenlijk heel geschikt voor.

Ik heb er een stijlvolle, subtiele mixed media kaart van gemaakt: pastelkrijt tekening en daarop de reigers gestempeld en dunne sliertjes karton in de kleuren van het riet erop geplakt. Daarna nog een reiger en tekst gestempeld en op de voorgrond bevestigd.
Zo is het net weer wat anders geworden dan alleen maar een mooi plaatje en mijn moeder houdt van verschillende technieken in een kaart😊 Ook al is het héél anders dan de meeste mixed media, ik vind wel dat ie mee kan doen aan de Challenge van 4-Season Swap.
Ik geef hem vrijdag pas, maar nu hoef ik alleen nog maar een mooie tekst te bedenken voor binnenin.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



2 opmerkingen:

  1. Mooie mixed media slimline heb je gemaakt, liefdevol!
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een liefdevol kaartje! En de scène is ook erg mooi.bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...