dinsdag 7 februari 2023

Speciaal voor jou!

 Vandaag heb ik de eer gast designer bij Cheerful Sketches te zijn. 
Daarom een kaartje met hun sketch en digi.
De digi die ik mocht kleuren is niet helemaal mijn stijl daarom heb ik er extra mijn best op gedaan om er iets moois van te maken.
Ik had nog karton met bloemen die ik vond lijken op Hibiscus, dus ik heb de Hibiscus bij de toekan ook in dezelfde kleuren gekleurd. Een los bloemetje in dezelfde kleuren gekleurd, maakt het af.
Toevallig had ik een stempel waar ook Hibiscus op staat, dus die moest ik wel gebruiken😊 
Ik wilde de achtergrond bij de toekan in dezelfde kleur kleuren als het kaartje, maar het is toch net anders van kleur geworden. Op de foto meer dan in het echt, dus ik laat het zo.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. Wauww wat heb je die digi prachtig ingekleurd Christie en ik ben weg van je kaart. Alle kleuren en materialen heb je zo mooi op elkaar afgestemd, ik ben er weg van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Christie! Prachtige gekleurd!
    Dankjewel voor je deelname bij KmP en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great image, coloring and tropical vibe! Thanks for sharing your lovely project with us at The Paper Funday Challenge.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in mooie kleurtjes Christie. Ook al was het niet jouw ding, die digi, je hebt 'm super ingekleurd!.
    Superfijn dat je deze maand onze gastdesigner bent bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje, prachtig gekleurd en mooie kleuren. Fijn dat je weer meedoet in onze challenge en wij zien je graag een volgende keer terug.
    groetjes Dorothy, DT Coördinator The Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...