zaterdag 11 februari 2023

Pluk geluk!

Vandaag een lekker knus kaartje dat echt past bij een regenachtige dag! 
(Ook al was het vandaag droog😊)
De digi heb ik gekleurd met mijn Faber Castell polychromos in de kleuren roze, rood en oranje.
De poes kijkt toe en ziet dat zijn plekje is ingepikt!
Ik had allemaal karton en papier in de perfecte kleuren voor deze kaart. Met leuke hartjes knoopjes als accentjes. Passend bij de bingo van 4-Season Swap Challenge: ❤️, roze, knoop.
En het zijn Lots of layers want er zijn vijf lagen op het dikste gedeelte én een stapel kussens😉
Ik heb nog een foto gemaakt van de achterkant want daar zit ook nog een poes.


Groetjes Christie







Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A super feminine image, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuk kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet and lovely card.
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christie,

    Wat een mooie kaart! Dank je wel voor je bijdrage aan onze challenge bij KIC!

    Creatieve Groetjes, Kim (DT KIC)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, mooi gekleurd. De papiertjes herken ik die heb ik ook ;-). Bedankt om mee te doen bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje en bijzonder mooi ingekleurd ook. Bedankt voor je deelname aan de 4 Season bingo challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Christie, bedankt voor het meedoen bij K&K.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bijzonder plaatje heb je gebruikt en mooi ingekleurd. Dank je wel voor je deelname bij My Besties Dutch Designs en succes.
    Groetjes Joke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart heb je gemaakt voor de bingo challenge van 4-SCB.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een mooie kaart Christie
    Bedankt voor het meedoen bij kleuren met potloden
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...