maandag 23 januari 2023

Ik vind je lief!


Omdat ik met de kaart "meisje in het dennenbos" winnaar was geworden bij My Besties Dutch girls mag ik vandaag gastdesigner zijn. 
Dus deze keer een kaart met een digi van My Besties. 
Ik heb het meisje gekleurd met mijn Faber Castell potloden en daarna uitgeknipt. Ik had een raampjes snijmal van een vriendin gekregen en ik vond het wel leuk om die hier te gebruiken. 
Ik heb wat roosjes getekend als achtergrond.

Groetjes Christie




 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging: 

1 opmerking:

  1. Mooi kleurwerk, wat leuk de bloemetjes achter het raam, leuke kaart, gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...