donderdag 23 februari 2023

Bedankt voor je hulp!

Ik had een poosje geleden een digi van My Besties gewonnen maar ik was er nog niet aan toe gekomen er iets moois mee te maken. 
Tot nu toe, want hier is een kaartje met de digi: Tootsie paints a flower. 
Zo schattig!
Gekleurd met mijn polychromos potloden. Geplakt op lekker druk, vrolijk karton waar ik hartjes randjes uit heb gestanst, waardoor het mooi als een puzzel in elkaar valt. 
En een paar losse hartjes om het af te maken.

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Ik ben met deze kaart in de top 3 van My Besties Dutch Girls beland!


2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige digi, die je geweldig hebt ingekleurd!
    Dankjewel voor je deelname bij Kleuren met Potloden en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...