zondag 22 januari 2023

Happy anniversary!

 Vandaag een kaart voor een trouwdag.
Ik zag dit leuke plaatje van twee verliefde hazen op Pinterest. 
Ik heb het nagetekend en ingekleurd met mijn ecoline brushpennen.
Omdat ik een gestippelde achtergrond heb gebruikt laat ik hem mee doen bij Allsorts Challenge.
Ik houd van eenvoudige kaarten wanneer je een minimalistische tekening gebruikt, 
dus daarom heb ik ook deze kaart weer simpel gehouden.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


4 opmerkingen:

  1. What a cute image and beautiful anniversary card! And thank you so much for joining our spots and/or stripes theme at Allsorts challenge!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A great card with the sweet bunnies for our spots and stripes theme at Allsorts this week, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This image is so charming! Sweet bunnies. I love the clean design. Thank you so much for playing along with the Spots and/or Stripes theme at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...