zaterdag 21 januari 2023

Congratulations!

 Gisteren nog een eenvoudig kaartje gemaakt met een "probeersel" met mijn ecoline brushpennen.
Ik heb met verschillende kleuren ecoline rondjes gemaakt. 
Toen dat droog was heb ik er met een zwart pennetje, door er onregelmatige spiralen en touwtjes in te tekenen, ballonnen van gemaakt. Versierd met wat witte stipjes gelpen.
Toevallig had ik een nog papiertje in bijpassende kleuren om als achtergrond te gebruiken. 
Een labeltje erbij en toen was ie af.

Groetjes Christie



1 opmerking:

  1. Wat gaaf bedacht en gemaakt Christie. Zo kun je ook " roosjes" maken van de rondjes. Een leuke feestelijke kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...