donderdag 20 oktober 2022

Hartverwarmend!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor de Challenge van "Girlz Rebel" : kleurencombinatie en een bedeltje. Ik vond het best lastig om in de richting van de juiste kleuren te komen. Ik heb een plaatje ingekleurd met mijn Faber-Castell potloden en daar bijpassend karton bij gezocht.

Omdat ik nog één kaartje kan insturen bij "Cheerful Sketches" heb ik hun sketch nog een keer gebruikt. En omdat het zo'n lief hartverwarmend stelletje is, die samen één sjaal delen, vond ik de stempel: "you warm my heart" heel toepasselijk.

Ik zag dat ik winnaar was geworden bij de vorige Challenge van Girlz Rebel met de kaart : "zeshoekige restjes!" Dankjewel, ik kijk uit naar de surprise die opgestuurd wordt. 

Lief dat ze daar zoveel moeite voor doen.

Groetjes Christie






Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Ik ben met deze kaart in de top drie beland bij:







10 opmerkingen:

  1. A sweet image for your pretty Autumnal creation, many thanks for joining in at Allsorts challenge again this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very pretty autumn card with a sweet image and lovely colours. Thanks so much for joining in with my "Add a Sentiment" challenge at Allsorts this week.
    Pauline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very sweet in the lovely autumn colours too. Thanks for sharing it with us at Allsorts challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige digi met dat stelletje dat een sjaal deelt. Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitwerking van de sketch, mooie kaart is dit, gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, kijk nou, dat is zeker een lief stelletje.
    Daar past de tekst goed bij.
    Bedankt voor nog een deelname bij onze challenge van Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart met onze sketch en mooi in de bruine tinten! Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel erg leuke kaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Cheerful Sketches, groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super nice`made
    Thank you for participating
    until next time
    greetings jolanda bongers
    dt girls rebel challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...