donderdag 5 januari 2023

Aaaah, so shy!


Ik heb ecoline brushpennen van mijn moeder gekregen!
Dat is nieuw voor mij dus nu moet ik er flink mee oefenen.
Ik zag een heel schattig verlegen hondje van Wiebke Rauers en die heb ik als voorbeeld genomen.
Ik heb de ecoline gecombineerd met kleurpotlood.
Het resultaat is natuurlijk lang niet zo mooi als het origineel maar ik vond hem wel leuk genoeg om er een kaartje van te maken. Ik heb de sketch van Creative Sketchy Girls gebruikt.
En omdat een vriendin van me het zo'n lief hondje vond heb ik het kaartje aan haar gegeven.

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

 

 

1 opmerking:

  1. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...