zondag 25 december 2022

Ik stuur je veel liefde!

Vandaag heb ik de eer gastdesigner te zijn bij Kleuren met potloden. 
Ik kreeg een schattige digistamp toegestuurd van All Dressed Up en ik laat graag zien dat je deze stempel de hele winter door kunt gebruiken.
Het meisje doet haar brief met "veel liefde" op de bus en haar vriendjes kijken vanuit huis toe.
Ik heb alles gekleurd met mijn Faber-Castell potloden. De hond en kat silhouetten heb ik gestanst uit gewoon wit karton en daarna gekleurd.


Ik heb de kaart met een raam gemaakt zodat je echt in de verte naar buiten kijkt.



Ik heb de kaart zo gemaakt dat je hem opgevouwen gewoon in een envelop kan versturen.



Groetjes Christie



1 opmerking:

  1. Wat een superleuke kaart heb je met deze digi gemaakt Christie. Tof model met die diepte en zo leuk dat de huisdieren toekijken achter het raam. Fijne feestdagen en een mooi 2023 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...