zondag 18 december 2022

Theetje doen?

Vandaag een kaartje met een digistamp die ik gewonnen had bij My Besties Dutch Girls.
Zo schattig dat meisje in de theekopjes! 
Ik vond echt dat daar: "Theetje doen?" op moest komen te staan. 
Ik had alleen geen vraagteken dus ik heb van een 2 het liggende stukje afgeknipt en er een stip onder geplakt.  Zo lijkt het toch een ? 😉
Ik had al kleuren gekozen en het helemaal gekleurd en toen ging ik pas kijken of ik bijpassend karton had. Gelukkig had ik nog iets liggen en passen de kleuren mooi bij elkaar.
Ik heb de sketch van  Cheerful Sketches gebruikt.

Groetjes Christie





Ik ben met deze kaart in de top 3 van My Besties Dutch Girls beland!


En deze kaart staat ook in de top 4 van Cheerful Sketches!



----------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie gezellige kaart Christie en je hebt dat leuke afdrukje heel mooi ingekleurd. Die tekst is inderdaad perfect en knap bedacht dat vraagteken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart met onze sketch en leuk dat je de gewonnen My Besties digi hebt gebruikt! Heel mooi ingekleurd ! Bedankt voor jouw deelname bij Cheerful Sketches én My Besties Dutch Girls ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de digi mooi ingekleurd en passende papiertjes gevonden, mooi geheel. Bedankt om mee te doen bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de ovaal een mooie rand te geven, past heel mooi bij deze digi vind ik.
    Zo door ik het ook meestal, eerst kleuren, dan pas kijken naar dp wat erbij past. Geeft ook wel eens problemen hoor, hihi, dan kan ik niks vinden en zit ik met een digi die ingekleurd is.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi lief kaartje Christie
    Bedankt voor het meedoen bij

    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...