vrijdag 16 december 2022

Een winter tafereeltje!

Buiten vriest het! Dus lekker binnen kaartjes maken.
Ik had nog een leuke digistamp van een winters meisje. Ze zat alleen nog nergens op dus ik heb er een boomstam bij getekend.
Ik heb geprobeerd het zo te kleuren dat het lijkt alsof er sneeuw op de boomstam ligt, dat is best lastig. De sneeuwvlokjes maken het af.
Verder heb ik de kleuren aangehouden die Girlz Rebel aangeeft voor hun Challenge en de optie sneeuw natuurlijk. Ik houd van deze kleuren!
Ook heb ik weer een konijntje uitgestanst en erbij geplakt, die vind ik zo leuk. De strookjes met gaatjes heb ik gestanst en in verschillende kleuren gekleurd.

Groetjes Christie




Ik sta met deze kaart in de top 5 van kleuren met potloden!


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plaatje heb je mooi ingekleurd, leuk die strookjes met gaatjes, gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Christie,

    Wat een geweldig leuk kaartje is dit. Fijn dat je de weg naar onze challenge hebt gevonden en we hopen je nog heel vaak te ontmoeten in onze challenge.
    Fijne zondag en bedankt voor het meedoen.
    groetjes,
    Dorothy, DT coördinator the Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen

Bloemenkaart!

 Vandaag een kaartje met ecoline ingekleurde bloemen. Ik had de grote bloem gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met mijn ecoline brush...