woensdag 29 december 2021

White weddingcake

Geïnspireerd door de challenge van Double D Challenges, met het thema Lots of White, 
heb ik deze felicitatie kaart voor een huwelijk gemaakt.

Ik gebruikte een witte kaart waar ik een velletje vellum met roosjes op plakte, 
anders werd het wel héél wit!
Daarop heb ik de helemaal witte bruidstaart geplakt. 
Een priegelwerk maar het is een mooie overdone taart geworden.
Om het af te maken heb ik er nog een label met "gefeliciteerd" opgeplakt en er een stijlvolle enveloppe 
bij gemaakt.

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


2 opmerkingen:

  1. So very pretty! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Lots of White’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely wedding card! Thanks for sharing it with us at Double D Challenge. Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...