zaterdag 1 januari 2022

Beterschap patchwork

Ik heb nieuwe hexagon snijmallen van card deco, dus daar ben ik meteen mee aan de slag gegaan!
Ik heb er een patchwork dekentje van gemaakt en een omslaglakentje met een kantje, 
zo is het net een warm bedje.

Met de leuke beterschap stempel van Yvonne creations is het een kaart geworden om 
snel weer van op te knappen.
Ik kwam op het idee omdat ze bij Hobbyshop Veldmaat een challenge hebben voor beterschapskaarten.
Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Update: deze kaart is in de top 3 beland van Girlz Rebel




2 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart,Christie.
    Dank je wel voor je deelname
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card! Thank you for joining Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...