vrijdag 24 december 2021

Hoe gaat het?

Girlz Rebel had een mooie uitdaging met roze, paars en blauw groene kleuren en je moest ook nog een stukje kant gebruiken.
Ik had nog karton met hortensia's in de kleuren van de challenge. Een vrolijke snoesjes stempel ingekleurd in de gevraagde kleuren.
Daarna heb ik mooi vintage broderie kant op turkoois karton geplakt, het hortensia karton doorgesneden en het broderie ertussen geplakt.
Het resultaat is een vrolijke lenteachtige kaart!


Groetjes Christie


Update: (Ik ben winnaar geworden met deze kaart)


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


Toen ik bovenstaande kaart plaatste zag ik dat ik met mijn kaart, you are wonderful
in de top 3 van Girlz Rebel was beland. Wat een verassing!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...