maandag 18 september 2023

Allemaal restjes!

Kaartjes Inspiratie Challenge heeft een uitdaging waar ik erg van houd! 
Kaart van restjes designpapier.
Dus ik ben in mijn restanten gedoken en dit is wat er uit voort gekomen is. 
Vier verschillende designs, geen idee of ze bij elkaar hoorden,  maar ik vond ze mooi bij elkaar passen.
Ik hield nog een paar stukjes over waar nog net een paar bloemetjes 
en een paar woorden uit gestanst konden worden. 
Opgeruimd staat netjes!
Deze kaart past ook goed bij de Challenge van Carlin's kaartenparadijs want de kaart is gemaakt van Rrrrestjes!

Groetjes Christie




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Met deze kaart ben ik winnaar geworden bij 



Dankjewel Elly



6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke restjeskaart met die reepjes en bloem erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij mooi zitten spelen met je restjes papier.
    Er is een leuk kaartje ontstaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je hier gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden met die restjes papier. Groetjes Helma DT Kic team

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Christie van je restjes.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie gevlochten restjes kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kic

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...