zondag 27 augustus 2023

Sending hugs and butterflies!

 Vandaag een kaartje van restjes, gestanst met hexagonmalletjes. Even een werkje om de goede kleuren bij elkaar te zoeken, te stansen en ze dan ook nog op een mooie "random" volgorde te leggen😉
Maar het geeft altijd zo'n gezellig resultaat.
Ik heb de vlindertjes gestempeld en gestanst op/uit hetzelfde karton als de zeshoekjes.
Heel geschikt voor de Challenge van Allsorts Challenge en Inspiration Station.
Een labeltje erop met een strikje van touw om het af te maken.

Groetjes Christie


Bij Inspiration Station was de inspiratie deze foto:


Daarom heb ik voor de vlindertjes gekozen op mijn kaart.

Deze kaart doet me aan de volgende uitdaging:

Ik heb met deze kaart een prijs gewonnen bij Inspiration Station.
Dankjewel!







7 opmerkingen:

  1. Love the quilt-like colorful pattern on your card. Fantastic idea to stamp on patterned paper for those pretty butterflies. Thank you so much for joining the Allsorts challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely quilt pattern and gorgeous butterflies. Thanks for sharing with us at Allsorts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous quilt background and the butterflies are the perfect addition. Thanks for playing along at the Inspiration Station Challenge and sharing your creativity with us.
    Donna xx
    Inspiration Station Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How effective with the patchwork and the Butterflies make it perfect for our theme at Allsorts challenge this week, thank you.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely, lovely card. Such beautiful colours and I love the butterflies scattered across the patchwork. Thank you for sharing at Allsorts. Sarah DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so beautiful!!! I love all the butterflies! Thank you for joining us at the Inspiration Station Challenge this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart met de vlinders ziet er prachtig uit.
    Een mooie, leuke achtergrond ook.
    Knap gedaan.
    Bij carlin's kaartenparadijs staat nog iets leuks voor jou.
    Kom snel eens een kijkje nemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...