zondag 19 maart 2023

Voor jou, van mij!

Ik zag bij Girlz Rebel Challenge de nieuwe kleuren combi + optie bloemen 
en toen kwam ik onderstaand design papier tegen. Ik vond dat er eigenlijk wel mooi bij passen.
Ik heb de sketch gebruikt van creative sketchy girls want daarbij kwam het mooie papier het beste tot zijn recht. (Ik ben alleen net te laat om mee te doen aan de Challenge)
Na verschillende gekleurde strookjes papier geprobeerd te hebben vond ik blauw en oranje met een klein randje donkerblauw er het beste bijpassen.😊
Verder heb ik het heel simpel gehouden want de bloemen en vogeltjes zijn druk genoeg.

Groetjes Christie






Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...