woensdag 12 oktober 2022

32 jaar getrouwd!

Vandaag zijn Marcus en ik 32 jaar getrouwd! 

Wat gaat de tijd toch ontzettend snel. Ik wilde een lief kaartje voor hem maken en dat is gelukt. Met de egeltjes stempel van Carla Creatief, want die zijn zo schattig. Ingekleurd met mijn Faber-Castell potloden.

Ik heb de sketch gebruikt van "Cheerful Sketches" omdat ie zo fijn is. En omdat deze kaart voor mijn man is doet ie ook mee met "de mannenkaart" challenge van Girlz Creative Crafts

Groetjes Christie




 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

6 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke en lieve kaart voor jullie trouwdag. Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel schattig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog proficiat met jullie huwelijksverjaardag ! Hele leuke kaart met onze sketch bij Cheerful Sketches. Hele leuke papiertjes gecombineerd en schattig met de egeltjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een cutie is dit Christie!
    Superleuk dat je meedoet bij ons met Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, lief met de egeltjes. Alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes
    Nancy CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met die egeltjes
    Leuk dat je meedoet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje DT

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...