vrijdag 21 januari 2022

Alles én niets!

Ik heb het me vandaag niet te makkelijk gemaakt. Ik heb vier challenges gecombineerd in één kaart!
Ik ben begonnen met een witte slimline kaart (de Egel) en toen ben ik gaan nadenken.....
Ik heb een wit borduursel gemaakt op wit vilt van een vlinder (de Egel) en een strikje (Hobby Vision).
Dat heb ik door mijn stansmachine gehaald.
Daarna heb ik het op geëmbost wit karton geplakt en witte bloemen en blaadjes gestanst.
Uiteindelijk werd het één wit geheel (Girlz Creative crafts) en het getal 50 erop maakt het helemaal af. 
Dus eigenlijk..... "alles" én "niets" (Mijn Hobbyhonk) 😉

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


Deze prijs heb ik gewonnen bij Girlz Rebel met de kaart "Hoe gaat het?"
Dankjewel Claudia!

6 opmerkingen:

  1. Wat prachtig! Alleen in wit is het altijd heel chic. Dank je wel voor het meedoen bij de Egelchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thanks for joining the challenge. Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige witte kaart Christie.
    Mooi hoe je het borduursel en de bloemenstansjes hebt gecombineerd.
    Dank je wel voor het meedoen aan #21 van Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en originele kaart. Ik heb even goed gekeken hoe je dat gedaan hebt. Dank je wel dat je meedoet met onze slimline/vlinders uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart met chique uitstraling Christie!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...