zondag 19 december 2021

Winter groetjes

Vandaag een kaartje met winterwarme groetjes in de kleuren van de challenge van hobbyshop Veldmaat. Het meisje (snoesjes van Marianne design) heeft heerlijk geschaatst in een dikke warme gebreide trui en een dikke gebreide sjaal. Dat past ook bij de winterwarme breisels van 4-season challenge.

Het designkarton vond ik er goed bijpassen omdat het mij deed denken aan sneeuw of sneeuwballen!

Ik heb er ook weer meteen een bijpassende enveloppe bij gemaakt.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




3 opmerkingen:

  1. Super cute.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, mooie combi van materialen en kleurtjes!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, bedankt voor je deelname bji Hobbhshop Veldmaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...