dinsdag 14 december 2021

Hoera een dochtertje!


Vier vriendinnen van mij zijn zwanger en de eerste is nu bevallen.

Dus ik heb een kaartje voor haar gemaakt met de stempels en snijmal van Marianne design: Hetty's mum.

Op de voorkant is de mama nog zwanger en als je de kaart openslaat heeft ze haar baby in haar armen.

De tekst heb ik er zelf bij geschreven en het waslijntje getekend. 
En omdat ik het nog niet "af" vond heb ik er nog wat mini bloemetjes en stippeltjes bij getekend. 
En alles met potlood ingekleurd. 
Toen was ik (redelijk) tevreden met het resultaat.

Groetjes Christie
 




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke babykaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    Dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart, Christie.
    Dank je wel voor je 2de deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...