vrijdag 12 juli 2024

Zeemeeuw kaart!

Ik had nog design papier met een maritiem thema liggen van Noor design, Joy craft.
En omdat het toch geen weer is om lekker naar buiten te gaan had ik tijd om een kaartje te maken.

Dus ik heb de sketch van Creative sketchy girls gebruikt om er een leuke kaart van te maken.
Het plaatje met de meeuw is van Marianne design, Mattie's Mooiste.
De uitgestanste meeuwtjes en visjes heb ik erop geplakt om het af te maken.

Groetjes Christie

 


 Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



3 opmerkingen:

  1. What a lovely image and a beautiful card! Just perfect for our challenge. Thanks so much for supporting Double D Challenge with your beautiful work. Hope to see more of your work in future challenges. Best of luck to you in the prize draw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit heb je mooi gemaakt, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen

Vlieg niet door het leven.....

Het bleef maar regenen dus nog maar een kaart gemaakt.  Ze zitten nu allemaal veilig verscholen voor de regen maar als de zon weer gaat schi...