vrijdag 5 april 2024

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me.
Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge

Ik heb eerst een bloem uitgestanst en die tijdelijk op de kaart geplakt, daaroverheen met een stencil het patroon aangebracht met blauw, groen en geel.
Daarna heb ik alles buiten de bloem afgeplakt en met een stencil het bloemenmotief in de bloem aangebracht in rood, roze en oranje.
Het schaapje heb ik gestempeld en uitgeknipt en gekleurd met potlood. 
 "Beterschaap" heb ik gestempeld op een bloemetje en het een beetje een "schaap gevoel" gegeven.
Bij 2 Sisters on the blog willen ze graag boerderij dieren op een kaart zien 
dus mijn kaart doet daar ook mee.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk hoe je schaap effect op het bloemetje maakte ;-) Ik trapte erin hihi Tof gedaan, en hartstikke leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en grappige kaart. Dank je wel voor het meedoen met Kleuren met potloden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het super leuk bedacht hoe je de bloem over laat lopen in een schaap! Gaaf kaartje Christie, je vriendin voelt zich vast beter nu. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk effect zo met deze twee stencils en het schaapje! Grappig ook dat tekst vlakje met schaapeffect! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Christie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...