zondag 10 maart 2024

Gefelicivlinder!

Vrienden van ons waren 39 jaar getrouwd, en omdat ik niets meer op voorraad had 
heb ik een kaartje voor hun gemaakt. 
Ik heb de sketch gebruikt van Cheerful Sketches.
Ik heb paarse en roze tinten gebruikt. Met een stencil heb ik de bloemen in de cirkel gemaakt en een vlinder uitgestanst uit een restje karton en daarna bewerkt met inkt.
Ook de woorden heb ik uit restjes karton gestanst en daarna met inkt gekleurd.
Ik heb ook een paar vlinders op de envelop gestempeld.

Groetjes Christie





Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je voor het bruidspaar gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful design, and love the colors you used. Thanks so much for joining us at the Paper Funday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colors and card design. Thanks for sharing at The Paper Funday Challenge! We hope you'll share again soon.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card Thanks for entering you card at Cheerful Sketches Challenges
    Geweldige kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches Challenges
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...