dinsdag 8 november 2022

"ik ruik, ik ruik, wat jij niet ruikt"

Ik houd van vrolijke kaartjes in frisse kleuren, dus vandaag een kaartje in roze en groen met een snuffelend konijntje.
Ik heb de omtrek van het konijntje heel licht geprint op kraft papier en daarna gekleurd met potloden.
Het witte lijntje eromheen laat hem er nog meer uitspringen. 
De witte bloem komt ook mooi uit op het bruine papier. 

De Egel heeft een Challenge waarbij je kraft papier en een dier moet gebruiken en ik heb het ook gecombineerd met de Challenge van Cheerful Sketches. Ik heb de sketch een slag gedraaid.
En nu nog bedenken wie ik dit vrolijke kaartjes zal sturen.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:







7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt Christie. Die afbeelding heb je mooi ingekleurd op het kraft papier.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schattige digi.
    Je maakte er inderdaad een lief kaartje mee.
    Ik ben dol op ruitjes en op stipjes.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje zeg! En wat ene lief konijntje heb je gekleurd. Leuk geworden. Dank je wel dat je meedoet aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    en tot de volgende keer
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fab card.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig plaatje op je mooie kaart met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi Chrissie, mooie papiertjes, lekker zoete kleurtjes en een heel lieftallig plaatje. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...