dinsdag 4 oktober 2022

Fris vrolijke felicitaties!

Veel te lang geleden dat ik hier ben geweest en een kaart heb gepost!

Maar soms gebeurt er zoveel in je leven dat je er even geen tijd en zin in hebt om je ook nog met een blog bezig te houden. Maar wie weet kan ik af en toe weer eens iets plaatsen. 

Ik heb nu corona en ben behoorlijk ziek geweest. Ik ben vandaag weer in staat geweest om, met veel moeite, een kaart te maken voor goede vrienden. Ze zijn morgen 13 jaar getrouwd.

En als je dan toch een kaart maakt, dan ook maar meteen wat challenges erin verwerken. Ik heb gekozen om de kleuren combinatie + washitape challenge van Girlz Rebel en de sketch van Cheerful Sketches te combineren. En dat gaf het volgende frisse en vrolijke resultaat. 

Groetjes Christie






Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en lief kaartje voor deze gelegenheid.
    Hele mooie kleuren combinatie en je hebt je best gedaan om alles passend bij elkaar te vinden.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Sterkte en van harte beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this card. The Patterned paper is so beautiful. Thank you for joining Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge. -Samantha, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemenkaart met dat lieve PB egeltje.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...