woensdag 9 februari 2022

14 jaar getrouwd!

Mijn zusje en zwager waren 14 jaar getrouwd, daarom ik heb een twist pop up kaart voor hun gemaakt.
Net even wat bijzonderder dan een "gewone" kaart met één vouw en dus geschikt voor 
de challenge van 2 Sisters on the blog.
Het was de eerste keer dat ik zo'n kaart gemaakt heb, moest even kijken hoe het allemaal zit, maar als je het eenmaal weet is het niet moeilijk en het geeft een verrassend resultaat.
Groetjes Christie




Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

 

9 opmerkingen:

  1. Jouw kaart ziet er fantastisch uit.
    Perfect voor onze challenge bij Carlin's Kaartenparadijs met het houtstructuur papiertje op de achtergrond en het mooi gouden hart met embossing. Een leuke afwerking en tof kaartmodelletje.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Succes !
    Sta je al bij onze volgers? Ik kan je niet vinden.
    Ook vind ik het jammer dat ik jouw blog niet kan beginnen volgen,
    ik vind er geen knop voor om mij aan te melden.
    Misschien toch maar eens installeren, dan ga je veel meer reacties krijgen.
    Groetjes,
    Carla (DT Carlin's Kaartenparadijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW what a beautiful card Christine! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Hearts’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje, heel leuk modelletje ook.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zitten genoeg vouwen in! Een heel mooi kaartje heb je voor je zus en zwager gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Well this is just beautiful, and very creative!! Lots of FABULOUS work here, and a great take on the Mood Board. Thanks so much for playing along with us over at Double D. Hope to see you back again soon!
    Judy~ DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor je zus en zwager. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge!
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...