woensdag 1 december 2021

Boomstronk huisje


Ik heb vandaag een kaartje voor de challenge bij InspirationStation.
De inspiratie is een foto van een omgezaagde boom/boomstronk.
Dan is de keus snel gemaakt als je leuke snijmalletjes hebt van een boomstronk met paddestoelen enz.
Het was een pieterpeuterig werkje maar ik ben blij met het resultaat!



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

InspirationStation



En een gestempelde kaart met hertjes voor de challenge van Allsorts challenge.

Groetjes Christie


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


 

4 opmerkingen:

  1. A super cute card! Love those little deers and your colouring of them. Thanks for sharing this with us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your tree stump scene is delightful and the deer simply charming. Thank you for sharing with us at Inspiration Station, good luck. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a very sweet creation, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sweet and lovely card.
    Thank you for sharing at Allsorts 💌m

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...