donderdag 25 november 2021

54 jaar getrouwd!


 Gisteren liet ik het kaartje zien wat ik voor de trouwdag van mijn schoonouders had gemaakt.

Vandaag het kaartje wat ik voor mijn ouders heb gemaakt want zij zijn toevallig op dezelfde dag getrouwd maar dan één jaar later, dus nu 54 jaar geleden!

Ook bij dit kaartje heb ik de challenge van de Egel in gedachten gehouden.

Daarom heb ik de vogeltjes en het getal 54 uit zilver karton gestanst.

Dezelfde blaadjes en bloemetjes snijmalletjes als het kaartje van gisteren gebruikt maar de stijl is totaal anders doordat ik deze kaart crème met zilver heb gehouden met één houtkleurige tak.

Groetjes Christie



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

De Egel

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met de huwelijksdagen van ouders en grootouders. altijd weer bijzonder dat je dit mee mag maken. Je maakte een mooie kaart voor hen, met mooie accenten. Dank je wel voor het meedoen aan de goud/zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is ook toevallig dan! En ook deze kaart vind ik prachtig! Dat zullen je ouders ook wel gevonden hebben.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

Beter Schaap!

 Ik heb een beterschapskaartje gemaakt voor een vriendin van me. Ik heb de challenge gebruikt van Lift Challenge .  ( Creëer een kaart waari...